Blabla Baba - BB - ha nem is egy szexszimbólum, de egy karakteres lélek, aki kimondja ami épp a szívén csücsül.

Blabla Baba

Blabla Baba

Hazugságvizsgálat

Ádámok és Évák

2020. október 25. - Blabla Baba

Minden férfi hazudik! Sokszor éreztem ezt a saját lelkemben is. Annyira sokszor, hogy furcsállani kezdtem a helyzetet. Természetesen előbb magamban kerestem a hiba forrását: biztosan nem jól értettem, nem figyeltem eléggé vagy szimplán nem emlékszem pontosan a részletekre. Kezdtem magam megkérdőjelezni, hiszen minden mondatukra tisztán szoktam emlékezni. 

Túl sok élettapasztalat és a barátnők beszámolói alapján arra jutottam, hogy itt valami másnak is kell lennie, mint egy Kész átverés shownak! A tény, hogy becsapva éreztem magam, persze megvolt és nem tudtam felülírni, mert a jóhiszeműség egy idő után kikopik az ember lányából, de a helyzet pszichológiája azért érdekelt. Úgy gondoltam, ha megértek valamit a férfiagy működéséből, az az előnyömre válik. Próbáltam hát a férfiak egy-két közösségi csoportjába belépve valami használhatót találni. SEMMI! Sőt, egymás közt ezek a férfiak többnyire ájtatoskodtak, mert a vezetőjük egy, a nőket csak a konyha és az ágy relációjában elképzelni tudó ember volt, aki ezt a nézetét a régi, hagyományos családmodellről - gondolom barlangrajzokból kiolvasott - tudásával támasztotta alá. Na, ő megideológizálta a férfiak számára az asszonyi szerepköröket és a férfiak erős, családfenntartó funkcióját. Nem tudom kiment -e mostanában az utcára, csak hogy a XXI. századból arcon csókolja valami. Jó lenne, ha nem mondana és terjesztene a gyakorlatban már nem működő megoldásokat egy önjelölt "guru"!  Sajnálom, a világ most ott tart, hogy szétmennek az emberek, mert az asszonyok már többet is le tudnak tenni az asztalra, mint a húsleves és a férfiak meg nem minden esetben tudják eltartani a családot. Ráadásul a könnyebb ellenállás felé megy mindenki, akár férfi, akár nő az illető. Ami nem működik otthon, majd működik másutt. Üdv 2020-ban!  NAGYON MEGVÁLTOZOTT A HELYZET! Ehhez kell útmutatás! Szóval, azt láttam, hogy ők, ott, abban a csoportban önmagukat is becsapják, így hát nem éreztem eredményesnek ezt az utat. 

Volt még a macsók csoportja, akik meg a másik irányba éltek túlkapásokkal és jól kihasználták az egyedül álló nők szeretetéhségét, megbicsaklott önértékelését. Elsősorban mindenki magának hazudott, ami ugyan még nem fájt volna nekem, de tudtam, hogy ebből lesz az ámítás felém. 

Figyeltem, elemeztem, rákérdeztem és kezdett kirajzolódni az, hogy nagyon másképpen gondolkodunk. Az őszinte szó definíciója eltér a nők és a férfiak esetében. Saját tapasztalat, hogy a ki nem mondott valóság egy pasinak még nem hazugság és nem is őszintétlenség, mert amit kimondott az megállta a helyét, amiről meg nem beszélt, arról értelemszerűen hazudni sem tudott. Elég faramuci ez nekünk, nőknek, akik minden elhangzott szót, elkapott pillantást elemzünk, és komoly következtetéseket vonunk le belőle. Nekünk MINDEN INFORMÁCIÓ KELL! Ez a női értelmezése az őszinteségnek. A nem ránk tartozó hírmorzsák is jól jönnek, mert azt is tudjuk, hogy minden mindennel összefügg. Igen, leírva ez nem néz ki olyan jól, mint amennyire ez nekünk alap. HA-HA-HA

Kedves Pasik! Ebből tehát mindig "Hiszti és magyarázkodás" est lesz. JAJJJ! Még nem tudom a megoldást, de legalább megtaláltam a probléma forrását. Addig is próbáljunk úrrá lenni a késztetéseinken. HAHAHA

Kép: Duane Bryers: Hilda, queen of the farm

duane_-hilda.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://blablababa.blog.hu/api/trackback/id/tr9716257760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása