Blabla Baba - BB - ha nem is egy szexszimbólum, de egy karakteres lélek, aki kimondja ami épp a szívén csücsül.

Blabla Baba

Blabla Baba

Műmicsodák

ReBarbara - azaz kezd újra Barbi 5.

2020. november 08. - Blabla Baba

Van valami szánalmas abban, ha egy egyedülálló nő vibrátort tart otthon. Kiéhezettnek tűnik és mintha leírta volna magát szexuálisan. Jó lesz nekem a robotkuki is, annak nem kell körítés, a plusz kilók sem lohasztják le, mindig ráér és nem vált ritmust pont akkor, amikor nem kellene. Persze az ellenkezőjét, túlfűtöttséget is rásüthetnek az ember lányára a...de kik is?

Elvileg senki. Ki is tudhatná mi lapul az éjjeliszekrényben? Talán nem áll elő az a helyzet, mikor a gyereked így kiabál ki a nappaliból:
- Anyaaaaa! Már megint nincs elem a távirányítóban!
Te meg szemlesütve varázsolod elő a duracelleket, mert anya mindig, mindent megold :-)...magának is.


Azért bemennék egy szexshopba. Kíváncsi vagyok a felhozatalra. Még jobban a kiszolgálásra. Hogy megy ez? Meg fogják kérdezni, hogy miben segíthetnek? Biztos. Aztán kirakják a választékot? Vagy csak egy polcra mutatnak, hogy ott keresgéljek? 


Igen, tudom, online is lehet rendelni de akkor nem látni teljes valójában az eszközt. Hiába írnak méreteket, az nem olyan. A bútorok is terjedelmesebbnek tűnnek mikor igaziban látom őket. No meg a minőség. Az sem mindegy. ...és vajon miben tud segíteni az eladó? Ismeri a típusokat? Tud érvelni az egyik vagy a másik mellett? És ha dilemmáznék kettő között türelmesen kivárja míg döntök vagy rábeszél valamelyikre? Különben is ha ő férfi mitől lesz hiteles amit mond? El sem tudom képzelni, hogy női eladó ülne egy ilyen kütyüshopban.


...Ma bementem. Mivel ez nem a reklám helye, csak annyit, hogy egy lakótelepi szaküzletről van szó. Már messziről láttam, hogy férfi eladóval lesz dolgom, mert a friss levegő őt is kicsalogatta erotikától fülledt kis üzletéből. Persze megkérdezte miben segíthet. 
- Hát... - mondtam- Meg szeretném nézni a vibrátorokat. 
Ekkor ő a parányi üzlet dobozokkal és vákuumcsomagolt fütyikkel telezsúfolt polcaira mutatott. 5-6 négyzetméternyi tömény, felnőtt játékszer került a látómezőmbe. Sokkolt a kínálat. 
- Hűha. Ez mind? Mi alapján érdemes választani? - kérdeztem. 
- Pontosan mit szeretnél? - kérdezett vissza. 
- Na ez az. Nincs letisztult képem egy saját használatra szánt pótfütyiről. Inkább kérdeznék.
- Tessék! - mosolygott. 
- Szóval...eleve nem tudom, hogyan tudsz majd meggyőzni, hisz' férfi vagy de gondolom hallottál már sok visszajelzést...ezek a sima, fémszínűek nem hidegek?
- Hidegebbek, mint a bőrhatásúak, de nem fémek, ezek is műanyagok csak fémszínűek. És nézd, van kőberakásos is. 
- Mi??? Nem dörzsöl ez a kristályforma ékkőberakás?!
- :-) neeeem! Van rajta egy átlátszó borítás és főleg azért, hogy ne kelljen ellenőrizni, hogy minden kő a helyén maradt -e használat után.
- Micsoda előrelátás! - ámuldoztam. De ez nagyon giccses. Megnézhetnék egy bőrhatásút is? 
Erre már ott is volt a kezemben egy kemény, erezett változat. Nyugi...becsomagolva :-) viszont kaptam egy kis alapanyagmintát. Nagyon élethű! Becsuktam a szemem és igen, tényleg elérhető már tizenezerért egy tapintásra becsapós változat. Állítólag ez a legkelendőbb. Elérhető az ára, mert a sárga csekkek azért még elsőbbséget élveznek. Ja és nem is mindig tűnik fel ekkora büdzséhiány otthon ha....mert ezeket a játékokat nem minden esetben otthonra szánják a kedves vásárlók. - tudhattam meg. Volt egy aranyszínű, gyémánt formájú szépség. Gondoltam parfüm. Nem, az itt nincs. Ez csiklóvibrátor volt. Csak odarakod és mindjárt igaz, hogy "diamonds are a girl's best friend" :-D.


Észrevettem, hogy az exkluzív megjelenés itt is nagyon vonzó. Az arany-fekete kombinációk letisztult formavilággal igazán szépek. Nekem még asztaldísznek is elment volna némelyik :-D. De nagyon meglepett a kor technikája és a vágyak netovábbja... Az egyik ilyen csoda, egy erősen elnyújtott csepp forma, a hosszanti, hengeres rész végén kamerában végződött...őszintén naiv kérdésemre, hogy mégis hol lehet látni azt a bizonyos értékes belső "tulajdonságot" amit a kamera tud láttatni, az eladó már mondta is:
- Hát, mondjuk a mobilon, mert wifis.
Az ára mindössze 80 ezer. Kezdő nőgyógyászoknak kifejezetten ajánlott darab. :-D
Azok, akik hasonló módon szeretnék egy nő belső értékeit megismerni, de ennyire nem futja, van egy eszköz, a Pussy opener...
- Hogy mi van?! - kérdeztem szinte felsikoltva a szöveget olvasva. ...az van, hogy a nőgyógyászok fém kacsája, amely a betekintést segíti elő, már foszforeszkálós változatban mindössze 5500 forintért beszerezhető....a megvilágosodáshoz :-O.

Egy idő után kezdtem megszokni ezt a környezetet. Bátrabban néztem rá a sok kendőzetlen valóságra. Mármint a termékbemutató fotókra gondolok. A gumibabák inkább lufibabákra emlékeztettek. Meg is kérdeztem a srácot, hogy ez mennyire kelendő és férfi szemmel tényleg ennyire nem számít mibe dugja csak darázs ne legyen benne? 
Kicsit megnyugtatott. Inkább bulikba viszik, legénybúcsúra és hogy ő személy szerint nem tudná használni. 


Nem vettem semmit. Nem is hiszem, hogy fogok. A kíváncsiságom most kielégült :-P.
Egy dolgot azért kipróbáltam. Na jó, felpróbáltam. Annyira polgárpukkasztó volt, hogy ezért meg kellett tennem. 
Volt egy készlet. Mint egy tollválogatás. Fekete dobozban három arany, elegáns rudacska...a legnagyobb rúdvibrátor volt, a középső csiklóizgató és amit használatba is vettem, a medálnak megalkotott, szintén csiklóvibrátor...felvettem, mert megérdemlitek, hogy bemutassam magamon ezt az izgalmas two in one ékszert. :-) 

Utózönge: Az eladó srác randira hívott! Ezek szerint tényleg nem szexbaba rajongó. HA-HA-HA

Kép: Önmellkép

16998815_1290164551073390_7528676845004372743_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://blablababa.blog.hu/api/trackback/id/tr2316265082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása